2010. július 18., vasárnap


Erdős Olga - Néha úgy hiszem


Néha úgy hiszem, ennyi volt.
Már láttam mindent, mit szabad:
nyár estén napnyugtát
vörös téli hajnalt
tavasszal szél táncát
és délre húzó darvakat.

Néha úgy hiszem, ennyi volt.
Éreztem mindent, mit lehet:
bódult mámort, lebegést
viszonzott szerelmet
szorító féltést
és dühös, sós könnyeket.

Néha úgy hiszem, mindenen túl vagyok.
Már nem jön több új kezdet:
az élet csak ennyi.
Majd becsapom magam is
bölcs mosolyt hazudok
mert tovább kell menni.

3 megjegyzés:

  1. Pedig az élet a legnagyobb forgatókönyv író. Ki tudja, hogy mi vár még ránk.:)
    Az élet szép, néked magyarázzam. :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi Feri! A zene isteni! De azért ne tagadd, hogy az élet legalább olyan szép, mint amilyen csúnya. De azért lásd fentebb, hogy én meggyőzhető vagyok. :-))
    Vagy "bölcs mosollyal hazudok"?

    VálaszTörlés