2010. október 24., vasárnap

A bohóc

Emiatt a furcsa kis emberke miatt képes vagyok a tv elé ülni szombat esténként. Elvarázsolt engem is, mint nagyon sok embert. Egyik barátom blogjában olvastam, hogy félti, nehogy elragadja a média. Tegnap este én is hasonlót éreztem, amikor az igazán varázslatos, különleges éneklése után a bohócot hiányolta a zsűri. Hát igen, már beskatulyázták. Én szeretem benne a bohócot is, de ezt a "törött hegedűn gyönyörűen" muzsikáló, érzékeny embert is. Csak ne törjék össze a hegedűt....

2 megjegyzés:

  1. Én nem láttam tegnap este a tv-ben ezt a srácot, a you tube-on akadtam rá, és ott végignéztem a videóit, abból szűrtem le a gondolatomat. Nem vagyok ugyan szakember, hogy fontos, pontos véleményt alkossak erről a dalról és a zsűrizésekről, csak úgy megjegyezném, hogy szerintem a zenével lehet a legjobban érzéseket kifejezni, és döntse el mindenki magának, hogy tetszett-e neki a dal, vagy nem. Van néhány érvem mindkét oldalra, de a lényeg, hogy nekem tetszett ez a nóta, az érvek meg ki a fenét érdekelnek.:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a megjegyzésed. Egyetértek.

    VálaszTörlés