2010. december 18., szombat

A tél ölelésében





"A tél ölelésében tudja meg az ember, hogy lelke mélyén a nyár soha nem múlik el."
Albert Camus

Szeretem a telet is. Amikor ilyen a Mecsek. Ropog a hó a lábunk alatt, a bokrok, mint egy-egy menyasszony, kényesen pompáznak, ha hozzájuk érsz, lehullik hócsipkéjük. Csend, mély csend, csak a madarak fázós pittyentése hallatszik néha. Hóvilág. Furcsa visszajönni utána a városba. Zakatol az élet, trappolunk tovább, de a lelkünk mélyén ott az érzés, mikor a tél átölelt.






7 megjegyzés:

  1. Nem szeretem, sőt kifejezetten viszolygok tőle. Ha tehetném elköltöznék télre az egyenlítő környékére. Ki se mozdulok a házból csak ha nagyon muszáj.:)

    VálaszTörlés
  2. Te akkor irigyled a medvéket, nem? Jól átalusszák a telet. :-))))
    Amúgy mászkáltál már a Mecsekben, mikor ilyen hó van? Tudod, semmi autó, csak úgy bele a nagy erdőbe. Talán megéreznél belőle valamit.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem tudni, h ott van kicsivel fölöttünk egy varázslatos hely, ahol nem locsog a hó, és ilyen gyönyörűségekkel vár, mint a képeiden. A Mecsek. Szeretem!!!

    VálaszTörlés
  4. Nem csak a Mecsekben, másutt is. És mindég megérzem azt a csontomig hatoló, fogvacogtató hideget. Végül is jó lenne a tél is, ha nem lenne hidegebb +20 c°-nál.:)

    VálaszTörlés
  5. Ablakból kinézve, hmmm?? :)))

    VálaszTörlés
  6. Barlangból kikukucskálva. :-))))
    Én is nagyon szeretem a Mecseket. Sok kedvenc helyem van, s minden évszakban van benne szeretnivaló.
    Ma délelőtt hét ágra sütött a nap, ropogott a lábunk alatt a hó, s csak úgy szikrázott a napsütésben. S utána egy pohár finom forraltbor. hmmm... Feri, ez se hozná meg a kedved? Mármint a télhez. :-)

    VálaszTörlés
  7. Esetleg egy jó kis rumos teával a kirándulás végén, de csak akkor ha fotózhatlak benneteket fehér ruhában /nadrág, pulcsi/, piros esernyővel.:-)

    VálaszTörlés