2011. március 1., kedd

Kodály Zoltán: Öregek

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép és gyönyörű az énekkar hangja!Nekem szívem csücske Kodály, hiszen a mi óvodánkban is Kodály tanítása alapján dolgozunk.

    VálaszTörlés
  2. És gyönyörű a szövege is, bár nem mindig érthető. Érdemes elolvasni mellé. Weöres Sándor írta.

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez is nagyon szép, de én most valahogy itt ragadtam. Az is megérne egy "misét", hogy mennyit változik az ember ízlése élete folyamán. Huszonévesen én el nem tudtam volna képzelni magamról, hogy valaha is kedvelni fogom az elégiát.:)

    VálaszTörlés
  4. Hát, kedvesem, az élet már csak ilyen. Csak egy van, ami állandó, s az nem mi vagyunk.
    Azért huszonévesen sem voltál egy harsány figura.:-))S ha akkor mutatnak ilyen zenét, talán megkedvelted volna. Na persze nem ezt a Mahlert, ez talán túlzottan elégikus.
    Még nekem is:-)))

    VálaszTörlés
  5. Jó, akkor itt van neked egy egészen könnyen fogyasztható kis melódia.:-))) Óh Jézus! Ezt is megértem, hogy én mutatok neked zenét.:-)))) Ezért most egy kis rapszódia ugyanettől a sráctól.:)))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm. :-)Nagyon jól játszik, nagyon virtuóz, de szerintem túl rájátszik arra, hogy lám ő egy ilyen külsővel tud ilyent csinálni. A legnagyobbak erénye az egyszerűség, szerénység. Most nem sorolok példákat.

    VálaszTörlés
  7. Igaz-igaz. Egyet értünk. Pl. én is szép, okos, és tehetséges vagyok, de a legbüszkébb a szerénységemre vagyok.:D:D:D

    VálaszTörlés