2011. május 14., szombat

Virágaim










Szeretem a tanyánk névtelen kis virágait. Tudom, hogy valójában mindegyiket elnevezték valahogy, de mégsem olyan feltűnőek, mint harsányabb társaik. Soha nem mondjuk, hogy látod, kinyíltak a százszorszépek , meg nézd, már virágzik a boglárka. Azt bezzeg azonnal észrevesszük, hogy ágaskodnak a tulipánok, illatoznak a rózsák, harsognak a pünkösdi rózsák, a kardvirág, mint egy királylány pipiskedik fodros ruhájában. Pedig ezek csak rövid ideig díszítik a kertet, de az én szerénykéim akkor is megbújnak a fűben, mikor nemesebb rorkonaiknak már híre-hamva.

Persze mind szeretem, de különösen tanyánk névtelen kis virágait.


























2 megjegyzés:

  1. Én sajnálom lenyírni a füvet amikor tele van százszor széppel, mindég az utolsó pillanatig várok. És a gólyahírrel is várok amíg le nem virágzik, éppen azért mert jobban kedvelem őket mint az agyon nemesített virágokat.:)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Persze mindig tudtam, hogy milyen ember vagy, de jó hallani, hogy nem változtál. :-)

    VálaszTörlés